Cover von Marketing opens in new tab

Marketing

Author: Search for this author McMurtry, Jeanette Maw (author)
Statement of Responsibility: Jeanette Maw McMurtry ; Übersetzung aus dem Amerikanischen von Oliver Fehn und Hartmut Strahl ; Fachkorrektur von Alexander Deseniss
Medium identifier: Wirtschaft
Year: 2024
Publisher: Weinheim, Wiley-VCH
Series: ... für Dummies
Media group: Buch
not available

Copies

LocationsSubject typeStatusReservationsDue dateLending note
Locations: Hkm McM / 1. Etage / Neue Sachbücher Subject type: Status: borrowed Reservations: 0 Due date: 5/10/2024 Lending note:

Content

Einführung in alle Bereiche des Marketings mit aktuellen Trends, Konzepten und Strategien, vor allem für den praktischen Einsatz in Unternehmen.

Reviews

Details

Author: Search for this author McMurtry, Jeanette Maw (author)
Statement of Responsibility: Jeanette Maw McMurtry ; Übersetzung aus dem Amerikanischen von Oliver Fehn und Hartmut Strahl ; Fachkorrektur von Alexander Deseniss
Medium identifier: Wirtschaft
Year: 2024
Publisher: Weinheim, Wiley-VCH
opens in new tab
Classification: Search for this systematic Hkm
Search for this subject type
ISBN: 9783527720897
Description: 6., überarbeitete und aktualisierte Auflage, 405 Seiten, Illustrationen, Tabellen, schwarz-weiß
Series: ... für Dummies
Language: Deutsch
Original title: Marketing for dummies
Media group: Buch